f PENGENALAN SYARIKAT UNICO SDN BHD ~ Blog Personal Aaduka Fairuz Sukses
Sign in

Sabtu, 16 Mei 2015

PENGENALAN SYARIKAT UNICO SDN BHD

Assalamualaikum dan selamat sejahtera Apa khabar anda semua , mudahan anda lebih sihat kaya dan berjaya dunia dan akhirat, hari ini saya ingin share beberapa perkara untuk anda memanfaatkan ilmu yang saya kongsikan kepada anda semua .. Terima Kasih kerana membacanya dengan teliti , mudahan apa yang di share ini bermanfaat kepada anda semua ... SHARE kepada rakan2 yang lain ;-)

PENGENALAN SYARIKAT UNICO SDN BHD


Unico Network adalah sebuah syarikat e-Commerce di bawah syarikat Unic Marketing yang ditubuhkan pada tahun 2015.
Unic Marketing ditubuhkan pada tahun 2007 dan berperanan sebagai pemborong dan peruncit produk-produk kecantikan dan kesihatan di seluruh negara dengan jualan yang mencapai jualan tahunan melebihi RM100juta setahun dengan kakitangan syarikat melebihi 100 orang.
Ibu pejabat Unico terletak di Kuala Lumpur berkeluasan 22000 kaki persegi dan pejabat berkeluasan 16000 kaki persegi. Disamping itu, terdapat juga cawangan kami di seluruh Malaysia di Alor Setar, Sungai Petani, Penang, Ipoh, Klang, Kinrara, Melaka, Johor, Kuching dan Kota Kinabalu.




Unico dipengerusi oleh Encik Lim Kyat Chuan. Beliau membuat satu pelaburan dengan membeli sebuah bangunan dan dilengkapi pelbagai kemudahan untuk semua bakal usahawan yang berjaya.

Untuk usahawan Unico di Sabah dan Sarawak pula, pihak pengurusan telah menyediakan gudang simpanan produk dan harga produk juga diseragamkan dengan Semenanjung Malaysia bermakna harga produk adalah sama di seluruh Malaysia.

Maklumat lanjut hubungi Unico Sukses 0127595227

0 comments :

Produk Halalan Toyibban Disini

You Tube Video

Powered by Burptech - FB Like Box widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Supporter Media

Jom Like Fans Page

<"Peluang perniagaan Anda Disini">

Get this gadget at facebook popup like box